Pink Cherry

om bara min bror släpper nån gång sin dator >:(

då kan jag göra min första photoshop design ;(
iaf ;)
nu ska jag berätta för er kort om min sommar i thailand (förra helg fredag-måndag, jag kallar det sommar för att det är 35 grader där) :
- kackelackor och ödlor i hotelrummet (kackelackor : 20 cm långa, ps. jag är dödsrädd för dom, så det belv extra rena rama självmorden ;) ödlor : 40 sm långa, 10 cm tjocka)
- i äffarerna fanns det ödlor i kläderna och dom var tjockare och längre än dom i hotelet
- trodde att wasabi var avokado sås och tog rejäl sked, jag blev vinröd i ansiktet och ångan kom ur öronen
ja vilken semester haha ;)
god eftermiddag ;)
// guldsolen1




Ditt söta namn :
Ska jag verkligen komma ihåg dig ?? o.o

Din söta e-mail : (Min & din hemlis ;))

Harru nån blogg/hemsida ?? ;o

Na na na na come on :)

You are sweet as pie ^^
RSS 2.0