Pink Cherry

har tråkigt ^^

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
I don't know ??

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag har inga vänner.....

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen dog ens.

5. Vilka länder besökte du?

Nej.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Nej ?? 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
31/12-11 & 6/6-2011

8. Vad var din största framgång 2011?

Man vet aldrig vad som händer. :)


9. Största misstaget?
Hemligt...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej. ( som tur :) )

11. Bästa köpet?

Inga. ;//

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag har inga pengar ?? 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. :)

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fredagsmys - olw

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare. :(

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kunde hitta mer vänner....

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Vet inte.

18. Hur tillbringade du julen?

Jag är muslim. ^^

 

19. Blev du kär i år?
Nej.

21. Slagit någon?
Ja, min bror.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

 

23. Bästa boken du läste i år?
Tusen gånger starkare

24. Största misstaget?
I don't know. :)

25. Något du önskade dig och fick?
Inget av det jag önskade.

 

26. Något du önskade dig men inte fick?
Allt.

27. Årets bästa film?
Home alone & Megamind.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Bjöd in 2 av mamma´s kompisar. ;//

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja. :(

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Ful. ;3

31. Vad fick dig att må bra?
Inget. :(

32. Vem saknade du?
Mormors mor.





Ditt söta namn :
Ska jag verkligen komma ihåg dig ?? o.o

Din söta e-mail : (Min & din hemlis ;))

Harru nån blogg/hemsida ?? ;o

Na na na na come on :)

You are sweet as pie ^^
RSS 2.0