Pink Cherry

önskelista

- Avril Laveng parfym
- Lång spegel
- Smink skrin
- Skriv bord
- Smink
- Jacka (adidas)
- Macbook Pro
- Iphone 4s
- System kamera canon
- Vänner (det mest önskade.....)
- Smycken
- Fåglar (tråkigt ??)
- Kläder
- Större rum
- Ny frisyr
- Att jag var.....hemligt
- Att alla åtminstone inte hatar mig mig.....
- Att jag dog
- Att jag skulle vara en annan laila som var smart
- Ziperall
Och listan slutar ALDRIG.......
Jag gav & fick aldrig.............

- Jag heter Lorenzo

Hoppas du fick några bra saker som du önskade dig :)

2012-01-06 @ 15:56:39
URL: http://lorenzo.blogg.se/
- Jag heter Anonym

du kan inte önska dig sådär mycket, allt det där tillsammans blir över 50 000!

2012-01-17 @ 21:50:51
- Jag heter Anonym

fejk

2012-04-15 @ 20:11:36
- Jag heter Anonym

men kom igen jag tror inte att alla hatar dig. och jag förstår inte varför du vi dö. många tejer skulle vilja leva ditt liv, men dom kan inte tack vare att deras föräldrar inte bryr sig om deras drömar.

2012-04-15 @ 20:14:03



Ditt söta namn :
Ska jag verkligen komma ihåg dig ?? o.o

Din söta e-mail : (Min & din hemlis ;))

Harru nån blogg/hemsida ?? ;o

Na na na na come on :)

You are sweet as pie ^^
RSS 2.0